29 oct 2014

postheadericon Defensa da Sanidade informará a colectivos vecinales sobre la elección de hospital

La plataforma de usuarios pretende trasladar las preguntas de los usuarios con respecto al proceso abierto a la gerencia de la EOXI en Vigo


La plataforma de usuarios del Sergas Defensa da Sanidade Pública de Cangas y Moaña opta por dar un paso al frente e iniciar una campaña informativa por los distintos barrios a través de las asociaciones de vecinos y otros colectivos con la intención de explicar el proceso sobre la elección de hospital que la Consellería de Sanidade ha abierto hasta finales de noviembre para los usuarios que tienen a Povisa como hospital de referencia.


Esta plataforma toma la decisión al asegurar que "vimos denunciando en reiteradas ocasións a falta de información ou desinformación por parte do Sergas".
Los integrantes del colectivo aseguran que recogerán las inquietudes y preguntas de los ciudadanos sobre este proceso para trasladárselas al gerente de la EOXI (Estructura Organizativa de Xestión Integrada) de Vigo. Una vez concluidas las charlas pedirán también una reunión con la gerencia del CHUVI para trasladarle el informe resultante de los coloquios. "Xa nos comezaron a achegar dúbidas sobre a perda das listas de espera, consultas ou probas diagnósticas". Pedirán también que se facilite una visita al nuevo hospital de Valladares.
La plataforma canguesa agradece, asimismo, el interés mostrado por los vecinos del municipio que acudieron masivamente, el pasado jueves, a la charla que ofrecieron en el salón de plenos sobre el tema de la libre elección de hospital. Entienden las "dúbidas lóxicas que teñen os veciños ante un feito histórico, pois nunca antes tiveron a posibilidade de escoller a sanidade pública", señala.
Piden que Sanidade tome "boa nota" de estas inquietudes y del interés de los vecinos por "informarse para poder decidir libremente coas garantías democráticas que un proceso de tal importancia require".
Publicado en Faro de Vigo

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas

Powered By Blogger