4 may. 2014

postheadericon Sotelo encarga iniciar la ampliación de la ´casa do médico´ para trasladar allí el consultorio de O Hío

"Con ayuda de la Consellería de Sanidade o sin ella", el Concello de Cangas iniciará de inmediato las obras de ampliación de la "casa do médico" de O Hío para trasladar allí el consultorio de la parroquia, cuyo estado es "deficiente", reconoce el alcalde, que ya encargó a una empresa local los trabajos de desescombro de galpones anexos y la excavación del terreno que se utilizará para prolongar la planta baja en cuatro metros de fondo por diez de largo. Los trabajos permitirán alcanzar una superficie construida de 107 metros cuadrados y útil de 88, suficiente dice José Enrique Sotelo, para acoger una sala de consultas de 26 metros, otra de enfermería de algo más de 16, sala de espera de 14, vestuario, aseo y armarios, entre otras dependencias. La planta alta quedará con una sola sala de 52 metros cuadrados, sin distribuir, y será destinada a usos múltiples para acoger iniciativas sociales y culturales.
Publicado en Faro de Vigo

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas