11 feb. 2014

postheadericon Personal y usuarios se concentran en los centros de salud contra los cambios en el mapa sanitario

Más de un centenar de personas, entre personal sanitario y usuarios, participaron ayer en las concentraciones de protesta convocadas, ante los centros de salud de Bueu, Cangas y Moaña, por las plataformas en defensa de la sanidad pública de los tres municipios. Integrantes de este colectivo y los profesionales del sector alertaron, sobre todo, de las consecuencias de la reestructuración del mapa sanitario promovido por la Xunta que, a su juicio, "causará graves prexuízos aos veciños do Morrazo que teñan como hospital de referencia o sistema hospitalario vigués". Y es que pacientes de Bueu tendrán que ser atendidos en Santiago. Acusan al ejecutivo gallego de descapitalizar la sanidad pública del sur de Galicia y atentar contra los intereses profesionales. "Con esta medida Feijóo substrae da área de Vigo recursos orzamentarios, tecnolóxicos e humanos vitais, que afectarán á calidade dos servizos prestados", explicaron en su manifiesto los concentrados.
En Cangas, más de medio centenar de profesionales y usuarios de la sanidad se concentraron a mediodía frente al centro de salud para mostrar su rechazo a los planes privatizadores del gobierno y exigir un cambio de rumbo en la política sanitaria. Los manifestantes, convocados por las plataformas en defensa de la sanidad pública de O Morrazo, desplegaron carteles y pancartas reivindicativas, y al final leyeron un manifiesto, "Paremos a demolición da sanidade pública", que resume sus críticas y demandas.
Publicado en Faro de Vigo

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas