21 sept. 2011

postheadericon El TSXG desestima la apelación del Concello y anula el proyecto de la Junta de Compensación de la UA-5

Los promotores volverán a presentar a aprobación el PERI, esta vez con la inclusión de la reserva de suelo para vivienda protegida
Nueva sentencia sobre la Unidad de Actuación número 5 de Cangas. Otra vez los tribunales de justicia otorgan la razón a los recurrentes que ya se tumbaron el PERI de este desarrollo urbanístico localizado en la zona de Altamira y donde se pretendía construir 350 viviendas en una superficie de 35.000 metros cuadrados. El Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG) desestimó el recurso de apelación presentado por el Concello de Cangas y la Junta de Compensación de la Unidad de Actuación Número 5 Polígono 1 de Cangas contra el acuerdo del 16 de julio de 2008 por el que se aprobó definitivamente el proyecto de compensación del Polígono 1. de la citada U.A.
Publicado en Faro de Vigo

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas