14 ene. 2011

postheadericon Cangas celebra dos plenos en 12 horas y la oposición lo tacha de "burla" institucional

Se instó a la Xunta a ofrecer a los morracenses un hospital público, en lugar de Povisa
Con esta batería de reproches, la concejala popular Marisa Prieto leyó la moción de su grupo instando a la Consellería de Sanidade a negociar con Povisa para que ofrezca los mismos servicios a los ciudadanos de O Morrazo que los que reciben los usuarios de otros hospitales de referencia. "Cremos que é o momento adecuado, xa que a Xunta está negociando a prórroga do contrato" con Povisa, argumentó, para exigir la unidad de cáncer de mama, cuidados paliativos y asistencia domiciliaria. Luego, Begoña Pérez sumó la ambulancia medicalizada entre las demandas incumplidas y acusó al bipartito de no haber realizado gestiones en materia sanitaria en los tres años y medio que lleva gobernando. La edil de ACE Maruchi Álvarez presentó una enmienda instando a que los vecinos de la comarca "sexan atendidos nun hospital público, e non privado como Povisa", y el portavoz del PP, José Enrique Sotelo, preguntó si era posible enmendar una moción en una sesión extraordinaria. La alcaldesa aclaró que sí, si se presenta previamente por escrito, como fue el caso, y la propuesta salió adelante por unanimidad.
Publicado en Faro de Vigo

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas