31 jul. 2013

postheadericon Povisa advierte de que no es viable sin el concierto con el Sergas, que caducó en 2008

Ante el conflicto laboral que vive el Hospital Povisa, su dirección ha decidido hacer un striptease de sus cuentas y las medidas que han adoptado para garantizar su viabilidad, muy criticadas por el comité de empresa. En el análisis de su situación, publicado en su web, dedican un apartado especial a su "principal cliente": el Servicio Galego de Saúde. Advierte de que el concierto singular con Sanidade -en vigor desde el 1 de enero de 2001- caducó hace cinco años y lleva tres en situación de "prórroga forzosa" -al superar el máximo legalmente establecido-, "sin que a día de hoy se clarifiquen por parte del Sergas sus intenciones futuras" para con Povisa. El centro privado, en el que los pacientes de la red pública suponen el 75% de su cifra de negocio, subraya que la empresa no sería viable sin un acuerdo con la Administración.
Publicado en Faro de Vigo

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas