5 abr. 2013

postheadericon Defensa da Sanidade acude al Parlamento para exigir el centro de salud Aldán-O Hío


La Plataforma en Defensa da Sanidade Pública de Cangas critica el "silencio máis absoluto" de la Consellería de Sanidade sobre el proyectado centro de salud Aldán-O Hío. Ante un trato que considera "denigrante e inxusto" el colectivo acordó dirigirse a todos los grupos políticos del Parlamento gallego para que esa infraestructura no quede en el olvido e interpelen a la conselleira de Sanidade sobre las razones de esta falta de noticias.

El grupo parlamentario de Alternativa Galega de Esquerdas ha sido el primero en recoger el guante y su diputada Consuelo Martínez , interpeló a la responsable del área en la Xunta sobre el destino que le dio a los 270.859 euros presupuestados para este centro de salud en las cuentas autonómicas de 2012, y que no se llegaron a invertir. Así, la diputada espera una fecha concreta para el comienzo de las obras. En los presupuestos de 2013 ya no parece ninguna partida con este fin.
Desde la Plataforma tildan de "totalmente incomprensible" que, con unos terrenos comprados por el Concello por 400.000 euros y entregados en tiempo y forma a la Consellería todavía no se hubiesen ni siquiera iniciado las obras. Esperan que los diputados logren las respuestas adecuadas por parte de la titular de Sanidade, Rocío Mosquera.
Pleno
Con el mismo objetivo de exigir la construcción inmediata del centro, la Plataforma asegura que "seguirá apoiando todas as mobilizacións que acorden facer os veciños do Hío", argumentando que "está visto que resulta moi difícil depositar a confianza nuns gobernantes que faltan a súa palabra". Así, arremeten contra el alcalde por poner en su programa electoral que conseguiría la infraestructura , y contra la propia Consellería "que fai ouvidos xordos ás continuas peticións que se lle teñen enviado dende o Concello".
Está previsto que al pleno de esta tarde acudan vecinos de O Hío para trasladar sus quejas.

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas