2 feb. 2013

postheadericon Mosquera aplaza la cita con Sotelo para hablar del centro de salud de O Hío-Aldán

La Consellería de Sanidade ha comunicado al alcalde de Cangas el aplazamiento de la reunión de la titular del departamento, Rocío Mosquera, con José Enrique Sotelo, que estaba fijada para el lunes por la tarde para hablar de la construcción del centro de salud de O Hío-Aldán en los terrenos de O Viso cedidos a la Xunta. El gabinete de la conselleira argumentó "motivos de agenda" para suspender la cita y propuso realizarla el martes por la mañana, aunque el alcalde ya la tiene comprometida para otros asuntos, por lo que ambos deberán concretar ahora la fecha y hora. Sotelo no quiere demorarla porque la Xunta está en proceso de fijar sus prioridades presupuestarias para este año y el gobierno de Cangas aspira a que se destine una partida.
La reunión se producirá en un contexto de presión social para dotar a las parroquias de esta infraestructura. Publicado en Faro de Vigo

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas