25 ene. 2013

postheadericon Los médicos que ahorren en pruebas y medicinas cobrarán hasta un 10% más

Los profesionales sanitarios que cumplan los 48 indicadores de gestión marcados por la Conselleria de Sanidad podrían llegar a percibir una cantidad retributiva extra de hasta un 10 por ciento del salario anual establecido para su categoría profesional. El conseller de Sanidad, Manuel Llombart, presentó ayer a los equipos directivos de la Conselleria de Sanidad y Departamentos de Salud el acuerdo marco de Gestión que establece para 2013 los objetivos y prioridades que deben cumplir los trabajadores de la sanidad pública valenciana, según un comunicado de Generalitat. Se trata de un sistema de objetivos y metas concretos y ágiles en los que cobran mayor relevancia los indicadores que evaluarán la gestión y que serán evaluados de forma mensual.
Publicado en información.es

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas