20 ene. 2013

postheadericon Embargada por ir al ginecólogo

Carolina es el nombre ficticio de una chica de 31 años que vive en Madrid y que está en el paro. En diciembre de 2011 Carolina estaba pasando una temporada en Galicia cuidando de su padre que estaba enfermo cuándo ella tuvo la mala suerte de enfermar sin tener tarjeta sanitaria.
Carolina no tenía tarjeta sanitaria porque agotó su prestación por desempleo en septiembre de 2011.  Solicitó la ayuda de los 400 € en octubre, que finalmente fue concedida en marzo de 2012. Su situación económica y laboral no le hizo menos humana y el 18 de diciembre de 2011 Carolina sufrió un fuerte dolor abdominal que le llevó al centro de salud de una pequeña población de Lugo. Tras la exploración inicial el médico de urgencias del centro decidió que a Carolina tenía que ser trasladada al hospital “Lucus Augusti” de Lugo.

Publicado por Antonio Maestre

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas