10 ene. 2013

postheadericon El CAR se considera esencial para que O Morrazo pueda elegir hospital de referencia

Así lo dejaron patente ayer las plataformas en su reunión con los partidos
No más urgente, pero sí más determinante para el futuro de la comarca de O Morrazo en materia sanitaria sería la ausencia del Centro de Alta Resolución (CAR), que el bipartito concedido a la comarca, que la no construcción del centro de salud Aldán-O Hío. Es la opinión mayoritaria de los grupos políticos y las plataformas sanitarias que ayer se reunieron en Cangas. Consideran que si no se construye el CAR no será viable la libre elección de hospital que tanto pregona el PP. En el acto de ayer estuvieron presentes Carlos Aymerich (BNG), Eva Solla y Chelo Martínez (AGE) y Carmen Acuña y Carmen Gallego (PSOE), además de concejales locales. Todos coinciden en señalar que la política sanitaria de la Xunta tiende a la privatización.
Publicado en Faro de Vigo

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas