2 dic. 2012

postheadericon Fármacos contra la crisis

El consumo de ansiolíticos y antidepresivos sigue creciendo en Galicia y alcanza ya la barrera de los siete millones de envases al año
El coste en el 2011 de antidepresivos y ansiolíticos fue de 53,8 millones de euros. óscar cela La tendencia al alza en el consumo de ansiolíticos y antidepresivos en Galicia se mantiene. La irrupción de la crisis no ha hecho sino estimular las consultas por daños en el estado de ánimo y la consiguiente prescripción de fármacos psicoactivos para paliar estos estados depresivos. Según las cifras en poder del Sergas, el consumo de antidepresivos creció en el 2011 un 4,35 % con respecto al año anterior. En el caso de los ansiolíticos, la subida fue de un 3 %.
Publicado en La Voz de Galicia

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas