24 ago. 2012

postheadericon SOS Sanidade denuncia que la concesionaria del hospital carece de financiación bancaria para las obras

Asegura que el consorcio lo admite en un escrito que entregó en el Juzgado
La Plataforma en Defensa da Sanidade Pública de Vigo dio ayer la voz de alarma: la concesionaria del nuevo hospital de Vigo aún no ha obtenido la financiación bancaria necesaria para las obras. No es una sospecha. El colectivo asegura que cuenta con documentación que lo demuestra.
SOS Sanidade Pública recurrió por la vía contencioso-administrativa la adjudicación de la construcción y gestión del nuevo centro a una Unión Temporal de Empresas (UTE) al considerarla ilegal. Ahora, los representantes legales de la concesionaria han presentado en el Juzgado un escrito oponiéndose a este recurso. El portavoz del colectivo, Manuel Martín, desvela que entre las argumentaciones presentadas las empresas reconocen “expresamente” que no se ha logrado financiación bancaria para las obras.
Publicado en Faro de Vigo

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas