28 jul. 2012

postheadericon Sanidade aprueba un decreto para legislar el desvío de pacientes del Chuvi a Pontevedra

El objetivo es reducir la lista de espera del área de Vigo, donde los pacientes tardan 15 días más que el resto de gallegos en ser intervenidos
La Consellería de Sanidade echará mano de los hospitales públicos de Pontevedra para intentar reducir la lista de espera del área sanitaria de Vigo, que es con diferencia la que acumula más pacientes y donde más tiempo se aguarda por una intervención. El Consello de la Xunta aprobó el jueves un decreto ley que regula el desvío de pacientes del Chuvi y Povisa para ser intervenidos en el Montecelo y el Provincial. Ya se propuso el traslado a un primer cupo de unos 1.400 vecinos de la ciudad olívica y los municipios del entorno, pero solo 276 aceptaron operarse en los centros pontevedreses, según los datos facilitados por el gerente del complejo vigués, Francisco Soriano, durante la presentación esta semana del balance de actividad quirúrgica del primer semestre del año.
Publicado en Faro de Vigo

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas