22 oct. 2011

postheadericon La Xunta frena la financiación privada forzada por el Consello de Contas

Infraestructuras ya no licitará más obra por el procedimiento de pago aplazado
En la presentación pública de los Presupuestos de 2011, hace un año, el sistema de financiación público-privada (PPP, en sus siglas en inglés) era para la Xunta poco menos que una panacea de 400 millones de euros para mantener la inversión productiva en tiempos de crisis. El pasado jueves, al dar a conocer las cuentas para 2012, la conselleira de Facenda, Marta Fernández Currás, eludió cualquier alusión a este modelo de inversión, que aplaza el pago de las obras y no computa como déficit, pero que supondrá una carga a partir de 2014 de al menos 120 millones al año, equivalente al presupuesto de la Consellería de Cultura. Entre una y otra rueda de prensa, de forma silenciosa y a instancias del Consello de Contas, la Xunta de Alberto Núñez Feijóo ha decidido no licitar ni una obra más mediante PPP. 
Publicado en El País

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas