30 sept. 2011

postheadericon Moaña recalificará Broullón para que acoja el Centro de Alta Resolución

Los grupos apoyan variar su calificación
Los terrenos de Broullón en donde estaba previsto ubicar un punto limpio hace años entrarán en la carrera por acoger el Centro de Alta Resolución de O Morrazo (CAR). Así lo dejaron ayer claro todos los ediles de la Corporación moañesa al apoyar una moción planteada por la Plataforma pola Defensa da Sanidade Pública de Moaña. El colectivo solicita que se recalifiquen esos terrenos para que se incluyan en el Plan Xeral con una calificación que le permita acoger una dotación sanitaria. Actualmente se enmarcan dentro del suelo rústico del municipio, lo que impediría que Moaña aspirase a acoger el CAR. La dirigente de la Plataforma, Maruxa Boubeta, fue la encargada de leer la moción y recordó que la Consellería de Sanidade tiene la intención de iniciar los trabajos de construcción en 2012.
Publicado en Faro de Vigo

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas