23 mar. 2011

postheadericon "No se nos puede acusar de ser una plataforma parcial"

Manuel Martín García (Almería, 1951) es médico y portavoz de la Plataforma pola Defensa da Sanidade Pública en Vigo, un ente que reúne desde hace 20 años a asociacións vecinales, sindicatos y entidades vinculadas con la sanidad para defender un modelo de gestión y financiación pública.
El voto en contra del PP en la votación que nombró Vigués Distinguido a la Plataforma pola Defensa da Sanidade Pública ha convertido a este colectivo en protagonista inesperado del acto. Su portavoz, Manuel Martín García (Almería, 1951) se reconoce “encantado” con el título y se desmarca de quien acusa a la Plataforma de actuar en contra del grupo popular. “Nosotros ni optamos políticamente ni apoyamos a ningún partido”, apunta García antes de recordar que el colectivo que representa aglutina a “organizaciones y particulares de todo tipo de ideologías”. La decisión adoptada en el lunes en el pleno de la Corporación Municipal le anima, sin embargo, a exigir la “reversión” del modelo de financiamiento del cuarto hospital de Vigo apenas 24 horas después de que Feijóo visitase la explanada donde se levantará el futuro centro sanitario.
Publicado en Faro de Vigo

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas