28 nov. 2013

postheadericon Vecinos de O Hío tratarán de reunirse con el alcalde antes del pleno de mañan

Los representantes de los colectivos de vecinos de O Hío acudirán al pleno de mañana, como llevan haciendo desde hace tiempo, para reclamar una vez más la construcción de un centro de salud para esta parroquia y Aldán en los terrenos de O Viso. Esta semana el Parlamento gallego rechazó una enmienda para incluir la dotación en los presupuestos de la Xunta. Los colectivos acudirán media hora antes del inicio de la sesión plenaria con la intención de reunirse con el alcalde por este asunto. Por su parte, la diputada socialista por O Morrazo, Carmen Gallego prseentó en el Parlamento varias pregunta relacionadas con sanidad, una relacionada con las creación de unidades multidisciplinares de cáncer de mama y si está asegurados los datos la confidencialidad de los pacientes del Sergas en el hospital de Povisa.
Publicado en Faro de Vigo

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas