28 nov. 2013

postheadericon El Sergas y Povisa acuerdan que el futuro concierto dure diez años

El Servicio Galego de Saúde y el Hospital Povisa han dado un paso adelante en las negociaciones de la renovación del concierto singular, que se prolongan ya más de tres años. De los dos principales escollos que los separaban, han resuelto uno, el de la duración del acuerdo. Según fuentes del centro vigués, Sanidade ha aceptado el período máximo negociable que permite la ley de contratos del Estado: un total de diez años, divididos en ocho de vigencia y dos de prórroga. La discusión se centra ahora en el otro punto de discrepancia, el más importante: la cuantía que el Sergas aportará por cada tarjeta sanitaria de la que se haga cargo el hospital concertado.
Publicado en Faro de Vigo

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas