24 may. 2013

postheadericon Vecinos de O Hío dan por válido el nuevo consultorio si se garantiza el centro de salud

Las asociaciones de vecinos de O Hío mostraron ayer a la oposición de Cangas sus reservas con respecto al proyecto que les presentó el alcalde, José Enrique Sotelo, para rehabilitar la antigua casa do médico y convertirla en un consultorio de dos plantas que comparta plantilla con la casa do mar de Aldán mientras Sanidade no financia el futuro consultorio para ambas parroquias en los terrenos de O Viso. A la cita, a la que estaban invitados todos los grupos políticos, asistieron solo la portavoz del BNG, Mercedes Giráldez, y el concejal de ACE, Mariano Abalo. Los colectivos consultarán ahora su posición final con los vecinos de cada barrio en distintas asambleas pero, a priori, no se oponen a mejorar sus condiciones actuales con el nuevo consultorio propuesto. Eso sí, exigen a cambio una garantía de que la Xunta no renunciará a la construcción de la infraestructura prometida en la parcela que el Concello ya compró por unos 400.000 euros y puso a su disposición. Algún colectivo pide, incluso, este compromiso por escrito.
Publicado en Faro de Vigo

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas