19 may. 2013

postheadericon El nuevo proyecto del consultorio de O Hío ubica la zona sanitaria en la planta baja y la vecinal en la alta

Ya hay proyecto para convertir la antigua casa del médico de O Hío en el nuevo consultorio médico. No ha tardado ni una semana el alcalde de Cangas, José Enrique Sotelo, en sacarlo adelante y ya anunció que será presentado a los vecinos la próxima semana. Es la alternativa que el regidor local llevaba en su cartera cuando acudió la semana pasada a la entrevista con la conselleira de Sanidade, Rocío Mosquera, donde recibió la mala noticia de que no había dinero para afrontar la construcción del centro de salud de O Hío-Aldán en los terrenos adquiridos por el Concello de Cangas, hace más de dos años en O Viso.
Publicado en Faro de Vigo

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas