18 nov. 2012

postheadericon La excelente salud de la sanidad privada

El sector resiste la crisis y se beneficia del declive de la asistencia pública
La sanidad pública española pasa por momentos difíciles, pero lo que es la privada goza de buena salud. Después de haber duplicado su tamaño en los últimos 10 años, el sector, repartido en dos subsectores —las aseguradoras y los grupos hospitalarios—, sigue aumentando facturación y clientes. “Las clínicas privadas somos ya el 30% de toda la sanidad en valor económico”, asegura José Ramón Rubio, vicepresidente de Quirón, líder del sector hospitalario en España. Pese a la crisis, los seguros de salud han crecido un 29% entre 2007 y 2011, desde los 5.140 hasta los 6.589 millones de euros, y las clínicas privadas, un 16% en el mismo periodo.
Publicado en El País

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas