8 oct 2012

postheadericon La recuperación de los enfermos mentales peligra por los "recortes", según los afectados

Los "recortes" están produciendo el cierre de programas y están poniendo en peligro la supervivencia de asociaciones y centros de atención a las personas con enfermedad mental, lo que repercute gravemente en las posibilidades de que puedan recuperarse, según las organizaciones de familiares.
Con motivo de la celebración el próximo miércoles del Día Mundial de la Salud Mental, la Federación Española de Agrupaciones de Familiares y Personas con Enfermedad Mental (FEAFES) denuncia que los ajustes de las administraciones públicas y también de organizaciones privadas están perjudicando la atención que reciben miles de personas con enfermedad mental y sus familias.
Publicado en El Ideal Gallego

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas

Powered By Blogger