27 sept. 2012

postheadericon Povisa vende el hospital de la Esperanza de Santiago al Policlínico La Rosaleda

El Grupo Nosa Terra transfiere el centro compostelano, una década después de haberlo adquirido, en "una amplia redefinición de la estrategia" de su división sanitaria El Hospital Nuestra Señora de la Esperanza, ubicado en Santiago de Compostela, pasó ayer de manos del grupo propietario de Povisa y la clínica Colón 28 –Grupo Nosa Terra– al Hospital Policlínico La Rosaleda, también radicado en la capital gallega. Aunque no trascendieron ni el precio ni los detalles de la operación, fuentes de la empresa olívica explican que la transferencia se enmarca en "una amplia redefinición de la estrategia" de su división sanitaria. La compañía era propietaria del centro compostelano desde julio de 2002. Tras cerrar su compra A Nosa Terra emprendió "una profunda remodelación de sus instalaciones", renovó su acreditación con el Sergas y lo dotó con la tecnología más puntera.
Publicado en Faro de Vigo

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas