29 jun. 2012

postheadericon Feijóo renuncia a la financiación privada para hacer centros de salud

Una marcha atrás en toda regla. El Gobierno gallego ha desistido de financiar una veintena de centros de salud a través de la polémica fórmula de pago aplazado que la Xunta ya utiliza para edificar el futuro hospital de Vigo, la autovía Carballo-Berdoias y otras infraestructuras. Lo reconoció ayer el presidente, Alberto Núñez Feijóo, al adelantar que la construcción de 15 (de los 20) centros de salud que había avanzado por este modelo de financiación se sufragarán con cargo a partidas presupuestarias ordinarias y ayudas europeas. El anuncio es relevante porque prácticamente desde el inicio de la legislatura, el Ejecutivo gallego había insistido en que esas obras se acometerían también con financiación privada, vía concesiones.
Publicado en El País

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas