1 jul 2011

postheadericon La nueva LOUG deroga el artículo que anuló el PERI de Altamira por falta de vivienda protegida

Traslada a los concellos las competencias en esta materia
La Junta de Compensación trasladó al Concello de Cangas la nueva situación que se crea con la derogación del citado artículo. Existe la posibilidad, ante la premura de tiempo que hay para entregar la parcela al Sergas para la construcción del Centro de Alta Resolución, que el proyecto urbanístico se desarrolle a través del proyecto de colaboración, en el que sería el Concello de Cangas el que llevara la batuta.
De todas formas, hay interés en desbloquear este asunto porque supone una de las grandes bolsas de suelo de Cangas y porque también serviría para vertebrar la villa ya que se diseña un eje que actuaría como circunvalación.
Publicado en Faro de Vigo

0 comentarios:

SOS Sanidade Pública

C. de Saúde do Hío, XA!

C. de Saúde do Hío, XA!
Xa temos os terreos, e o SERGAS que fai? Enredar.
Queremos médico todo o ano!

Polo CAR para o Morrazo

Redes sociais

Síguenos

100% público

100% público

POVI$A: listas de espera

POVI$A: listas de espera
Pola redución das listas de espera en POVI$A
As listas de espera cirúrxicas de POVI$A son as máis grandes de todos os hospitais de Galicia. Das listas para consultas externas e probas diágnósticas nada se sabe, por estar ocultas á opinión pública.
A Plataforma quere contrastar a campaña de desinformación do SERGAS e de POVI$A cos datos reais aportados pola propia cidadanía, por iso pedimos a súa colaboración.
Reclame en atención ao doente de POVI$A ou acuda á Inspección Médica e póñase en contacto connosco enviándonos unha copia ou unha mensaxe, dirixíndose ao apto. 146 de Cangas ou por email a plataformasanidadecangas
@gmail.com
.

Informe POVISA

Kiko da Silva

Kiko da Silva

Alianza Social do Morrazo

Alianza Social do Morrazo

Páxinas vistas

Powered By Blogger